TANIŞLARGRUP

BASIN ODASI

TANIŞLARGRUP

Uşak Seramik Turkuality ile Daha da Büyüycek

Uşak Seramik, çok ortaklı bir şirket olarak 1972 yılında temelleri atılan, 1974 yılında deneme üretimlerine başlayan Uşak Seramik; 1975 yılında kapasitesini 28.000 m2'ye, 1978 yılında döneminin en kaliteli seramiklerini, 1991 yılında da duvar karolarını üretmeye başladı.2002 yılında kapasitesini 32.000.m2'ye çıkaran Uşak Seramik, 2004 yılında Tanışlar Grup bünyesine katıldı ve 30 yıllık tecrübesini Tanışlar grubun yenilikçi vizyonuyla birleştirdi.

Tanışlar Grup; açık ve kapalı alanlarda yaptığı yeni ve teknolojik yatırımlarla Uşak Seramik'i Türkiye'nin en büyük 600 sanayisi arasına taşıdı.

Uşak'ta 220.000 m2 alan üzerinde kurulu Uşak Seramik teknolojik yatırımlara paralel olarak dinamik tuttuğu ürün yelpazesinde de sürekli yenilikler yapmaktadır. Duvar karosu, yer karosu, bordür, dekor ve porselen üretimleri ile bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerlemektedir.

Güncel talep gören ebatlarda ve dizaynlarda üretilen ürünlerle müşteri beklentilerine alternatif çözümler sunan Uşak Seramik, tüm mekanlarda güvenle döşenmekte, yüksek kalitesi ile yıllar boyunca kullanılmaktadır.

Profesyonel yönetim anlayışı, geniş dağıtım ağı, tasarıma ve yeniliğe verilen önem, müşteri odaklı çalışma politikaları ile Uşak Seramik adı; yurtiçinde ve yurtdışında modern, rekabetçi, teknolojik alt yapılara sahip güçlü bir marka olarak bilinmeyi hedef seçmiştir.

700 kişinin istihdam edildiği tedarikçileri, çözüm ortakları paydaşları 41. yılını kutlayan Uşak Seramik bilgi birikim ve Türk sanayisindeki geçmişi ile büyük değişim için Uşak Seramik fabrikalarında ISO 9001, CE ve TSE kalite belgeleri ile dünya standartlarına uygun yıllık 18 milyon m2 üretim kapasitesi, geniş bayi ağı ve kesintisiz hizmet ilkesi ile Türkiye'nin dört bir yanındaki müşterilerine ulaştırmaktadır. Başta ABD, Almanya, İtalya ve Kanada olmak üzere Dünya üzerinde 40'dan fazla ülkeye toplam üretiminin %35 den fazlasını ihracat yapmaktadır.

Uşak Seramik olarak sahip olduğumuz değerlerimiz, rekabetçi ve modern yapımız ile "Dünyada bir Türk markası oluşturma" hedefimize sağlam adımlarla ilerliyoruz

 

2013 yılı uşak seramik için 41. Başarı yılı olarak yaşanmaktadır. Bir ömür anlamına gelen yarım asırlık süreçte yeniden bir kalkınma süreci başladı.

 

Uluslararası ölçekte gelişimi savunuyorsunuz. 41. Yıla özel başlatacağınız çalışmalardan da bahsetmenizi rica edeceğim.

41. yılın özeti çıkış sloganında yer almaktadır. "BÜYÜK DEĞİŞİM BAŞLIYOR" dedik.

Bu yönde bir dizi sürdürülebilir ve kalıcı iş ve hizmetleri planlayıp devreye aldık. Makineleşme ve teknolojik alt yapıyı tamamladık.

Turquality çalışmasını başlattık ki bu Türkiye vizyonu ve Türk seramik sektörünün ortak vizyonudur. Bu vizyonu uygulamaya soktuk. Bu yıl inşallah Turquality belgesini alarak sistemli ölçülebilir ve sürdürülebilir çalışmalarımızın ve en önemlisi markamızın  uluslar arası alandaki hedeflerine götüren vizesini almış olacağız.

Öte yandan sadakat kart çalışmaları ve yaygınlaşmamızda ve markalaşmamızda etken olan tüm dinamikleri tek bir network altında bir araya getirecek çalışmaları başlattık.

 

İtalya CERSAİ ve İstanbul UNİCERA fuarlarında sektörün boy gösterdiği, sektörün o yılki üreteceği ürünlerin sergilendiği, bayi ağından tüketiciye her kesimin bir araya geldiği arenada her yıl yerini almaktadır.

 

BİZİMLE ÇALIŞMAK İSTER MİSİNİZ ?
AÇIK POZİSYONLAR BAŞVURU FORMU